Hoe gaat het met je ADSL? Hierbij een kleine update. Na een berichtje van mij volgden er 11 interne updates bij mijn supportticket. Aan mij werd niets verteld. Tot ik gisteren een berichtje vond, waarin mij dezelfde oplossing werd gesuggereerd als vier weken geleden, waarvoor ik drie weken geleden al uitgebreid contact heb gehad omdat Solcon daar geen werk van wilde maken, zie ook KDH, The buck stops here en Testleerling. Aangezien volgens de aantekeningen bij mijn ticket inmiddels escalatiegraad 3 is bereikt zal ik nu ook maar de naam van de organisatie, Solcon, gaan gebruiken. Niet dat ik denk dat dit iets oplevetrt, maar het lucht tenminste op.
Hieronder verder mijn reactie op alle inspanningen van Solcon.
Op 25-8 heb ik al een migratie naar Bitstream aangevraagd, wat in uw organisatie vast wel ergens bekend zal zijn. Ik weet in elk geval dat ik op de helpdesk met medewerkers heb gesproken die de betreffende gegevens konden inzien. Helaas begint uw organisatie kenmerken te vertonen van een doorgeschoten bureaucratie, vergelijkbaar met de ministeries die in de USSR bestonden in de laatste jaren van Breznjev. Dat voorspelt weinig goeds...
Wat ik graag wil weten is of de beloofde termijn van maximaal 10 werkdagen voor de migratie naar Bitstream nog enigszins kan worden gehaald, of anders wat de definitie van "werkdag" binnen uw organisatie is. Ik heb er 6 in een week zitten, de meeste mensen die ik ken 5, maar gezien de prestaties van uw organisatie ten aanzien van mijn ADSL-probleem heb ik dit al als een al te optimistische schatting aan de kant geschoven. Het is niet alleen mijn eigen interesse, veel (potentiele) klanten zullen in hun overwegingen ook graag rekening willen houden met de definitie van werk, samenwerking, interne communicatie, wacht- en levertijd, service en klantvriendelijkheid die u hanteert.
Nu was een helpdeskmedewerker al zo vriendelijk om mij twee weken geleden te verzekeren dat er geen enkele mogelijkheid was om te volgen hoe de voortgang van mijn migratie naar Bitstream is. Ik begrijp dat inmiddels volkomen, uw organisatie is zo catastrofaal gedegenereerd dat het zoeken naar die informatie een mission impossible is, maar toch blijf ik pogingen wagen om enkelingen wakker te schudden en aan te sporen om uit deze doodsslaap wakker te worden. Er is een wereld buiten waar echte mensen leven die van internet en VOIP gebruik mkaken om te commuiniceren met andere echte mensen, en die communiceren onder andere om te werken, dat houdt in om de centjes te verdienen die jullie zo graag willen binnenhalen voor allerlei ongeleverde diensten.
IS DAAR IEMAND DIE MIJ KAN VERTELLEN HOE LANG IK NOG MOET WACHTEN OP EEN STABIELE INTERNETVERBINDING, OF MIJN MIGRATIE NAAR BITSTREAM EINDELIJK ROND IS, EN OF ER OPRUIMING WORDT GEHOUDEN IN DIE INCOMPETENTE LUIE ROTZOOI DIE ZICH SOLCON NOEMT??????
Op 25-8 heb ik al een migratie naar Bitstream aangevraagd, wat in uw organisatie vast wel ergens bekend zal zijn. Ik weet in elk geval dat ik op de helpdesk met medewerkers heb gesproken die de betreffende gegevens konden inzien. Helaas begint uw organisatie kenmerken te vertonen van een doorgeschoten bureaucratie, vergelijkbaar met de ministeries die in de USSR bestonden in de laatste jaren van Breznjev. Dat voorspelt weinig goeds...
Wat ik graag wil weten is of de beloofde termijn van maximaal 10 werkdagen voor de migratie naar Bitstream nog enigszins kan worden gehaald, of anders wat de definitie van "werkdag" binnen uw organisatie is. Ik heb er 6 in een week zitten, de meeste mensen die ik ken 5, maar gezien de prestaties van uw organisatie ten aanzien van mijn ADSL-probleem heb ik dit al als een al te optimistische schatting aan de kant geschoven. Het is niet alleen mijn eigen interesse, veel (potentiele) klanten zullen in hun overwegingen ook graag rekening willen houden met de definitie van werk, samenwerking, interne communicatie, wacht- en levertijd, service en klantvriendelijkheid die u hanteert.
Nu was een helpdeskmedewerker al zo vriendelijk om mij twee weken geleden te verzekeren dat er geen enkele mogelijkheid was om te volgen hoe de voortgang van mijn migratie naar Bitstream is. Ik begrijp dat inmiddels volkomen, uw organisatie is zo catastrofaal gedegenereerd dat het zoeken naar die informatie een mission impossible is, maar toch blijf ik pogingen wagen om enkelingen wakker te schudden en aan te sporen om uit deze doodsslaap wakker te worden. Er is een wereld buiten waar echte mensen leven die van internet en VOIP gebruik mkaken om te commuiniceren met andere echte mensen, en die communiceren onder andere om te werken, dat houdt in om de centjes te verdienen die jullie zo graag willen binnenhalen voor allerlei ongeleverde diensten.
IS DAAR IEMAND DIE MIJ KAN VERTELLEN HOE LANG IK NOG MOET WACHTEN OP EEN STABIELE INTERNETVERBINDING, OF MIJN MIGRATIE NAAR BITSTREAM EINDELIJK ROND IS, EN OF ER OPRUIMING WORDT GEHOUDEN IN DIE INCOMPETENTE LUIE ROTZOOI DIE ZICH SOLCON NOEMT??????
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Reacties zijn welkom. Houd je aan de gewone regels van algemeen fatsoen. Anonieme reacties worden (meestal) verwijderd.